Fransa-Cote d’Azur

3 gece 4 gün (2 yarım gün bir tam ederse 3 gece 3 gün) Fransız Riviera’si :)

Eşimin bu seneki iş seyahatinin sonuna dahil olmam için aylar öncesinden yaptık planı. Her sene Mart’ta Cannes’da düzenlenen gayrimenkul Fuarı MIPIM’e bu sene de katılacaktı ne de olsa. Ama ben geçen seneki gibi son dakika dahil olmaya karar verirsem plana, biliyordum ki yine uçak bileti bulamayacaktım ve hevesim kursağımda kalacaktı.

Ekim ayında THY’den 14 Mart gidiş, 17 Mart dönüş olacak şekilde sadece 350 TL’ye aldık benim uçak biletimi, zaten vizem de var.

Bu seyahat aslında çok önceden planlanmış ama zor konsantre olduğum bir gezi oldu. Tam da Berkin Elvan’in cenazesi, yeni ölümler, ülkemdeki iç karartıcı olaylar, yeni tapeler bir de tam yolculuk sabahı tamamlanan 17 Aralık fezleke detayları..

4 günlüğüne kapatabilecek miyim kendimi bu olaylara, tatil moduna geçebilecek miyim diye düşünerek bindim uçağa..  Ama insan ne olusa olsun giriyor tatil moduna, yeni yerler görme ve keşfetme dürtüsü peşimi bırakmadı yine tüm gezi boyunca :)

4 günlük  Fransız Rivierası ya da orijinal adı ile Cote d’Azur seyahatimiz için planımız şu şekildeydi.

Eşim Salı günü Nice‘e uçtu, havaalanından kiraladığı araba ile Cannes‘e gitti. Ben plana Cuma günü dahil oldum. İlk gece Cannes’da konaklayıp, sonrasında 2 gece için Nice’e geçtik. St. Tropez‘den Sanremo‘ya kadar tüm kıyıyı gezdik. 4 günlük bu keyifli ve harika manzaralar ile dolu seyahatin detayları aşağıda :)

1. gün: Cote d’Azur Sana geliyorum :) Vence, St-Paul, Antibes, Cannes’da akşam yemeği

2. gün: Cannes, Mougins, Grasse, Port Grimaud, Saint Tropez, Nice

3. gün: Nice, Villefranche sur-Mer, Cap Ferrat, Monaco, Ventimiglia, Sanremo

4. gün: Nice’e veda..